کرمانشاه؛

غواص دریا دل کرمانشاهی و ماجرای نجات شادی سرخیل

ماجرای یافتن جسد بی جان قایقران تیم ملی ما را بر این داشت سری به سایتها بزنیم تا از ماجرا بیشتر با خبر شویم هر چه بیشتر گشتیم کمتر به نتیجه رسیدیم اسمی از غواص کرمانشاهی نبود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ اینبار خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه پای درد و دل های بهمن پرورش نشست:

هشت روز از غرق شدن شادی سرخیل میگذ شت که از طریق فدراسیون غواصی بامن تماس گرفتند.واز من برای یافتن جسد کمک خواستند من نیز بدون هیچ چشم داشت مالی و با هزینه شخصی و مثل همیشه با توکل به خداوندی که یاورم است راهی انزلی شدم.

8 روز تلاش بی نتیجه غواصان و جستجوگران و ادعایشان که جریان آب شادی سرخیل را به مناطق دوردست برده است همه را نامید کرده بود اما من با تمام تجربه 15 ساله ام این ادعا را رد کردم و با قطعیت به پدر شادی گفتم که جسد او در همین تالاب است.

در این هنگام با پدر غریق به مناطقه ای که من مدنظرم بود وحدس میزدم جسد آنجاست رفتیم. درقسمتی از مرداب میلگردی به طول 4 متر را در عمق آب فرو بردم تا ادعای غواصان دیگر را در مورد کم عمق بودن مرداب رد کنم . چندین بار میلگرد را به درون آب فرو بردم.

سپس با پیشنهاد پدر غریق برای صرف نهار به خارج از تالاب رفتیم تا بعد از آن عملیات جستجو را ادامه دهیم. پس از نیم ساعت جسد در همان مکان به روی آب آمد و توسط قایق ها از آب گرفته شد.

شادی سرخیل قایقران تیم ملی 17 آبان ماه در حین تمرین به دلیل واژگونی قایق خود در تالاب انزلی جان خود را از دست داد.


انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، غواص ، ماجرا ، نجات ، شادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.