رئیس هئیت هندبال استان البرز اعلام کرد در پی سانحه تصادف اتوبوس حامل بازیکنان تیم البرز یه نفر کشته و چند نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم هندبال استان البرز در راه برگشت از مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور دچار سانحه تصادف شد.

در پی این سانحه که بامداد امروز رخ داد یکی از بازیکنان کشته شد و 7 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

حسین داریا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بامداد پنجشنبه اتوبوس حامل بازیکنان تیم استان البرز در پی بازگشت باز مسابقات دسته یک هندبال کشور دچار سانحه شد.

وی ادامه داد: تیم هندبال استان البرز در مسابقات لیگ دسته یک کشور که در استان فارس برگزار شد شرکت کرد. تیم در راه برگشت از شهر شیراز دچار سانحه رانندگی شد. در نزدیکی شهر آباده اتوبوس پنچر می کند. راننده اتوبوس برای پنچرگیری در کنار جاده اتوبوس را متوقف می‌کند و یک تریلی حامل بار سنگ با اتوبوس برخورد می کند. که در پی این اتفاق چند تن از باریکنان دچار مصدومیت می شوند. که پس از انتقال به بیمارستان یکی از بازیکنان متأسفانه بعد از چند ساعت فوت می کند. بقیه مصدومین در بیمارستان بستری شدند.

رئیس هئیت هندبال استان البرز در پایان افرود: چند تن از افراد فدراسیون و هئیت هندبال استان البرز برای پیگیری اوضاع به محل حادثه رفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار