رابی کین کاپیتان تیم لس آنجلس گالکسی با 19 گل زده و 14 پاس گل طی 29 بازی به عنوان برترین فوتبالیست رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از آسوشیتدپرس، رابی کین در سال 2013 هم به جمع نامزد‌های عنوان برترین فوتبالیست لیگ MLS وارد شده بود اما برای کسب این عنوان به قدر کافی رای نیاورد.

اما رابی کن با مجموع 69 گل زده در رقابت ‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا سرانجام در سال 2014 موفق به تصاحب این عنوان شد.

کین کاپیتان تیم گالکسی پس از دریافت جایزه عنوان برترین فوتبالیست سال گفت: نمی توانم بگویم تا چه اندازه هیجان زده هستم. فقط یک موضوع درذهن من وجود دارد و آن هم پیروزی است. اما خوشحالی من زمانی تکمیل می شود که در بازی یکشنبه آینده بتوانم قهرمانی تیم را قطعی سازم.

بازی فینال MLS روز یکشنبه میان 2 تیم لس آنجلس گالکسی و نیوانگلند روولوشن برگزار می شود.

رابی کین سومین فوتبالیست تا تاریخ باشگاه گالکسی است که پس از کارلوس رویپز(2002) عنوان برترین فوتبالیست سال MLS را بدست می آورد.

بکهام تیم جدیدی به MLS معرفی می کند

دیوید بکهام مالک باشگاه لس آنجلس گالکسی ، تیم فوتبال دیگری هم در اختیار دارد که امیدوار به استقرار آن در شهر میامی و سپس وارد کردن تیم دوم خود به رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا – MLS- است.

تیم دوم بکهام، میامی بکهام یوناتید نام دارد و اقدامات اولیه برای وارد کردن آن به رقابتهای MLS  صورت گرفته هرچند پیش بینی می شود. این موضوع تا فصل 2017 محقق نشود.

رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا برای نخستین مرتبه در سال 2015 با حضور 20 تیم برگزار می شود و نیویورک سیتی FC، اولاندوسیتی  FC و آتلانتا اعضای جدید آن هستند.

مقامات فوتبال آمریکا امیدوارند در کمتر از 10سال آینده لیگ MLS را با حضور 24 تیم برگزار کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار