فرماندار اهر، از اختصاص قریب به سیزده میلیارد ريال از اعتبارات صندوق مهر امام رضا(ع) به امر اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،رضا صدیقی، در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: بحث اشتغال و سرمایه گذاری یکی از نیازهای اساسی این شهرستان در جهت جذب جوانان جویای کار بوده و همه باید اهتمام جدی خود را به این امر معطوف نمائیم.

وی، گفت: هر مسئول و اداره ای که کارشکنی در سر راه سرمایه گذاران نماید با مسئول خاطی برخورد جدی می شود و دراین راستا با هیچ کسی تعارفی نداریم.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر، همچنین از کارشکنی برخی از بانکها نیز انتقاد کرد و افزود: متأسفانه برخی بانکها به جای اینکه در ارائه تسهیلات به بخش اشتغال و سرمایه گذاری نسهیل نمایند با مانع تراشی و بهانه های بی خودی موجب دلسردی سرمایه گذاران می شوند.

فرماندار اهر، به این بانکها هشدار داد که اگر در رفتار خود با ارباب رجوع و تکریم آنها تجدید نظر نکنند برخورد قاطع خواهد شد.

وی، در این جلسه از کلیه ادارات و نهادهای عضو کارگروه خواست با اولویت بندی برنامه های خود در حوزه اشتغال ضمن نظارت بر تسهیلات اعطایی از اشتغال های پایدار حمایت کنند.

این مقام مسئول، بااشاره به اعتبار تخصیصی از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) خواستار افزایش اعتبارات ایت شهرستان شد.
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: تبریز ، اختصاص ، صندوق ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.