معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بزرگراه آزادگان به عنوان حادثه ساز ترین معبر شهری نام برد و گفت: اصلاح این بزرگراه اولویت نخست مدیریت شهری جهت کاهش حوادث ترافیکی است.

سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای فعالیت‌های مستمر جهت شناسایی نقاط حادثه خیز بزرگراه آزادگان را مرگبار و حادثه سازترین معبر شهری عنوان کرد و افزود: بزرگراه امام رضا(ع) نیز در ورودی شرقی تهران به جهت خودروهای سبک و سنگین دومین خیابان حادثه آفرین شهر است.

وی با بیان اینکه افرادی که به صورت گذری از شهر تهران عبور می‌کنند تفکر متفاوتی نسبت به افرادی که برای گذران زندگی روزمره در این مسیرها تردد می‌نمایند برخوردارند تصریح کرد: به عنوان مثال رانندگانی که آزادگان‌ را به جهت تردد روزانه به عنوان بخشی از جاده عبوری خود در نظر گرفته و با نگاه جاده‌ای به این معبر نگاه می‌کنند رعایت قوانین مرتبط به ترافیکی برای آنان همانند معبر درون شهری تلقی شده و همین نگاه متفاوت نسبت به گروه دیگر اختلال در جریان ترافیکی و ایجاد حوادث را به دنبال خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اصلاح بزرگراه آزادگان به عنوان بزرگراه اولویت دار جهت کاهش حوادث ترافیکی و نظم بخشی به جریان ترافیکی یاد کرد و افزود: ایجاد زیر ساختهای لازم نصب دوربین‌های کنترل سرعت و نظارت تصویری دو اولویت مهم جهت کاهش حوادث در این بزرگراه است که بخش وسیعی از آن به انجام رسیده.

تشکری هاشمی تجهیز بزرگراه به فیبر نوری یکی دیگر از اقدامات لازم جهت کاهش رفتارهای ترافیکی حادثه ساز عنوان و خاطر نشان کرد: در خصوص برخورد با تخلفات حادثه ساز نیز طبیعتا پلیس بر اساس اطلاعات دوربین‌ها جریمه و برخوردهای لازم را اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار