فرماندار اردکان با اشاره به برخی اتهام زنی ها علیه مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو گفت: اتهام زنی بی اساس به این واحد صنعتی، زیر سؤال بردن نهادهای نظارتی کشور است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران حسین اسماعیلی با انتقاد از فضاسازی های صورت گرفته علیه مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو و بیان مطالب دور از واقعیت و اثبات نشده در برخی رسانه ها و از جانب برخی افراد ٰگفت: چادرملو یک شرکت بزرگ و باسابقه اقتصادی و صنعتی در اردکان است که کل کشور از مواهب و مزایای آن بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: شایسته نیست در سال اقتصاد و فرهنگ، با ذبح اخلاق، این حرکت بزرگ اقتصادی و جهادگونه زیر سوال برود.

وی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر از محل فعالیت این معدن، اعتبارات عظیمی به استان یزد اختصاص یافته تصریح کرد: متاسفانه برخی می خواهند ضعف عملکرد خود را با هیاهو بپوشانند.

فرماندار اردکان افزود: توسعه و پیشرفت شهرستان اردکان، با همدلی، همبستگی و تلاش شبانه روزی مسوولان این شهرستان به وجود آمده و مجموعه مدیریتی اردکان آماده است تجربیات خود را در اختیار سایرین قرار دهد.

اسماعیلی، با توصیه به همه تریبون داران و افراد مبنی بر رعایت صداقت ، اخلاق و رعایت حریم ها خاطرنشان کرد: معدن چادرملو در محدوده شهرستان اردکان واقع شده و قطعا تمام اظهار نظرهای دقیق و کارشناسی در خصوص این شرکت، از طریق مدیران شهرستان صورت می گیرد .

وی ضمن تایید اظهارات نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با طرح این پرسش که چگونه ممکن است عظیم ترین سرمایه گذاری های کشور توسط این معدن صورت بگیرد و در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادیٰ بزرگترین پروژه ها با توان داخلی انجام پذیرد که مورد تحسین رییس مجلس شورای اسلامی نیز قرار گیرد ولی به ناگاه به رانت خواری متهم گردد.

فرماندار گفت: این هیاهوها به جز زیر سوال بردن قوانین مصرح و عملکرد نهادهای نظارتی کشور و تضعیف حاکمیت در نگاه مردم دستاوردی ندارد و قطعا چنانچه مشکلی در این رابطه و در هر بخش و بنگاه اقتصادی بوجود بیاید دستگاه های نظارتی به وظایف قانونی خود عمل خواهند کرد و مسئولن نیز همراهی می کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: زیر سوال بردن فعالیت یک شرکت بورسی موفق و بعد از چند دهه فعالیت جای سوال جدی دارد.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار