معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18، از مشارکت مدیریت شهری منطقه 18 و شهرستان چهاردانگه برای ساماندهی رودخانه کن خبر داد.

حسن رحمانی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساماندهی رودخانه کن، با مشارکت شهرستان چهاردانگه در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 18 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان، پیشگیری از تخلیه پسماندهای ساختمانی در رودخانه کن، کاهش آلاینده‌های محیط زیست، پیشگیری از کاهش ظرفیت رودخانه کن در منطقه 18 در دست اجرا است.
 
رحمانی اظهار داشت: در این طرح شهرداری منطقه 18 و مدیریت شهری شهرستان چهاردانگه به منظور ساماندهی رودخانه کن در محدوده شهرستان چهاردانگه مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: مشارکت مدیریت شهری شهرداری منطقه 18 و شهرستان چهاردانگه، ساماندهی رودخانه کن در محدوده شهرستان چهاردانگه، برگزاری نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی، تشکیل کمیته فنی و تخصصی ساماندهی رودخانه کن، پیشگیری از تخلیه پسماندهای ساختمانی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
رحمانی خاطرنشان کرد: احداث شبکه فاضلابی، کانال و تونل به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی در محدوده شهرستان چهاردانگه هدایت آب‌های سطحی محدوده شهرستان چهاردانگه به رودخانه کن، افزایش ظرفیت رودخانه کن از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشارکت ، مدیریت ، شهری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.