رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری بر مشارکت همه جانبه دستگاههای اجرائی در برگزاری هر چه اشکوهتر مراسم اربعین حسینی گفت : در لبیک به فرمان حضرت آقا برای برگزاری هر باشکوه تر مراسم( اربعین امام حسین (ع) ) تدابیر ویژه ای توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر اندیشیده شده و مذاکرات خوبی با طرف های عراقی داشته ایم .

وی با اشاره به اقدامات سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: ترتیبی اتخاذ شده تا در مسیر منتهی به کربلای معلی در هر 5 کیلومتر از مسیر پیاده روی زائران، تیمهای امداد و نجات با تجهیزات کامل حاضر و به ارائه خدمات به این عزیزان بپردازند .

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر جلسه هفته گذشته خود با مسئولان عراقی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: در سفر یک روزه ای که به کربلای معلی داشتیم ، تمهیدات لازم برای استقرار نیروهای امدادی فراهم شد و همکاری بسیار مناسبی را از طرف مسئولان عراقی شاهد بودیم .

کولیوند افزود: در تمام استانهای مرزی منتهی به کربلای معلی نیز تدابیر لازم اتخاذ شده و علاوه بر یگانهای عملیاتی امدادی، یگانهای پشتیبان هوائی نیز به همراه بالگرد های سازمان در محل مستقر خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: امدادگران هلال احمر آماده هستند تا در اجرای فرمان مقتدای خود در خدمت زائران گرانقدر حرم امام حسین (ع) باشند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: پوشش ، امدادی ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار