استاد حوزه علمیه سمنان گفت: طلاق عاطفی از پیامدها و آسیب‏های مهم استفاده از ماهواره است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، ، حجت‏الاسلام محمدعلی حکیمی صبح امروز در برنامه نشست بصیرتی «چرا خانواده من؟» با محوریت ماهواره و آسیب‏های آن در جمع بسیجیان محمدآباد از توابع میامی که به همت و تلاش حوزه فدک در حسینیه این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در اواخر حکومت بنی‌امیه، 800 سال در اندلس همگی مسلمان بودند و مسیحیان اقلیت با مسلمانان اکثریت پیمان بستند.

وی افزود: از جمله پیمان‏های آنها، پیمان فرهنگی و اقتصادی بود و مسیحیان اجازه می‏خواستند که کسب و کار ایجاد کنند و مسلمانان قبول کردند و پیمان اقتصادی آنها این بود که ما در محله مسیحی‌نشین کالاها را به فروش برسانیم.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مسیحیان شراب، گوشت خوک و ... را به فروش می‌رساندند و دخترانشان را در محله‏های مسیحی‏نشین به نمایش می‏گذاشتند.

‏ حکیمی عنوان کرد: دختران مسیحی را در مرز فرانسه آوردند و مسلمانان نیز در این محله‏ها رفت و آمد می‏کردند و ارتباط مسلمانان با مسیحیان باعث تغییر رفتار مسلمانان شد و مسلمانان رو به روی یکدیگر ایستادند و برخی مسلمانان آیین مسیحیت را برگزیدند.

وی با بیان اینکه امروز شیطان وارد خانه‌های ایرانیان شده است، گفت: آنهایی که همسران و فرزندان خود را دوست دارند، هرگز این شیطان بزرگ را به خانه‏های خود راه نمی‏دهند.

استاد حوزه علمیه گفت: ماهواره آتش اختلافات زن و شوهر را شعله‌ور می‏کند و این اختلافات مایه جدایی و فاصله زوجین از یکدیگر می‏شود.

حکیمی گفت: برنامه‏های ماهواره با حمایت دشمنان اسلام در رأس آنها آمریکا و اسرائیل برنامه‏ریزی شده و هدف اصلی آن از هم پاشیدگی خانواده‏هاست.

وی بیان کرد: طلاق عاطفی یکی از پیامدها و آسیب‏های ماهواره است که ذهن‏ها و قلب‏ها را به تسخیر خود درآورده است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جنگ سخت دشمنان را به سلامت و با صلابت پشت سر گذاشتیم، گفت: امروز با عنوان جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی ایران غیرت مردان و عفت و حیا را در زنان نشانه رفته‏اند و باید حواسمان را جمع کنیم که پیروز این جنگ فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.