الکسیس سانچز با گل دقیقه 89 خود توانست پیروزی شیرین آرسنال مقابل ساوتهمتن را رقم بزند و ناجی آرسن ونگر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، تیم ساوتهمتن جایگاهی به مراتب بهتر از آرسنال دارد اما توپچی‌های لندن توانستند با گل دقیقه 89 الکسیس سانچز به یک پیروزی مهم مقابل ساوتهمتن برسند.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از این بازی گفت: بازی سختی مقابل ساوتهمتن داشتیم اما واضح بود ما شایسته پیروزی هستیم.

این پیروزی نتیجه صبر و هوشیاری تمام اعضای تیم بود به ویژه آنکه سازماندهی تیمی را هم به خوبی حفظ کردیم.

ونگر در دامه افزود: بازیکنان از لحاظ بدنی اندکی خسته شده بودند اما سانچز با اراده و انگیزه فقط به پیروزی فکر می کرد و در تمام لحظات به باز کردن دروازه حریف فکر می کرد. سر انجام موفق هم شد، پیدا کردن بازیکنانی که به سرعت سانچز خود را با لیگ فوتبال انگلیس تطبیق می دهند دشوار است اگر نگاهی به آمار امر در این فصل بیاندازید متوجه می شوید سانچز یک بازیکن فوق العاده است. نکته مثبت بازی مقابل ساوتهمتن این بود که این نتیجه سومین کلین شیت پیاپی تیم ما بود. باید به روحیه و یکپارچگی بازیکنان احترام گذاشت . لازم به ذکر است ، سانچز ملی پوش اهل شیلی آرسنال در 22 بازی که برای این تیم انجام داده ، 14 گل به ثمر رسانده است.

آرسنال جایگزینی برای خدیرا یافت

سران باشگاه آرسنال قصد دارند درصورتیکه موفق به جذب سامی خدیرا ملی پوش آلمانی رئال مادرید نشوند، کریستوف کرامر ستاره تیم بورسیا مونشن گلاد باخ را جایگزین وی کند.

کرامر هم همراه با دیگر ملی پوشان تیم فوتبال آلمان در قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل سهیم است.

توپچی‌ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن 23 ساله مبلغ 20 میلیون پوند در نظر گرفته‌اند.

کرامر در مورد این پیشنهاد گفت: همیشه دوست داشتم بازی خارج از بوندسلیگا راهم تجربه کنم. از محک زدن توانایی‌هایم در دیگر لیگ‌های اروپایی ترسی ندارم. باید دید اوضاع به چه شکلی پیش می‌رود. شاید انتقال به لیک برتر جزیره برایم ممکن شود.

اینتر میلان به دنبال جذب کمپل

مسئولان باشگاه اینتر میلان برای انجام مذاکراتی پیرامون جذب یک مهاجم به لندن سفر کرده‌اند و در حال بررسی شرایط کمپل بازیکن تیم آرسنال هستند.

پیرلو اسیلیو مدیر ورزشی اینتر درلندن به سرمی برد و حتی بازی چهارشنبه شب چلسی و تاتنهام را از نزدیک تماشا کرد.

آنان در کنار کمپل، گوشه چشمی به لاملا دارند اما بعید به نظر می رسد چلسی با انتقال وی موافقت کند.

اما کمپل این فصل فقط 131 دقیقه برای آرسنال بازی کرد و می تواند گزینه راحت‌تری برای انتقال باشد. حتی گفته می شود اسیلیو با مدیر برنامه‌های کمپل هم دیدار کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.