در دومین روز رقابت های انتخابی المپیک در مکزیک، اسبقی و مردانی تکواندوکاران کشورمان پنج شنبه شب 13 آذرماه به روی شیاپ چانگ می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله فینال مسابقات تکواندو گرندپری در سال 2014 که حکم انتخابی المپیک را دارد و در کلاس G8 برگزار می شود. این مسابقات از دیروز با برگزاری پیکارهای اوزان اول و سوم المپيكی در سالن مرکز کوئرتارو مکزیک آغاز شده است.

با برگزاری مراسم قرعه كشي، حريفان اسبقی و مردانی دیگر نمایندگان ایران در این رقابت ها مشخص شدند.

بهنام اسبقی تكواندوكار وزن دوم المپيكي كشورمان در اولين ديدار بايد با "جوآد آچاب" از بلژیک مبارزه کند. وی در صورت پیروزی در مرحله دوم با برنده دیدار "کوئیترز ماسدو" از مکزیک و "الکسی دنیسنکو" از روسیه مصاف می کند.

نماینده روسیه، برنز المپیک 2012 لندن را در کارنامه دارد.

اما سجاد مردانی كه در وزن چهارم المپيكی بر روي شياپ چانگ مي‌رود در نخستين گام بايد با "ماهاما چو" از انگلیس رقابت كند. این تكواندوكار انگلیسی رنکینگ سوم المپيكی را در اختیار دارد.

سجاد مردانی، نایب قهرمان جهان در سال 2013، در صورت برتری و در مرحله دوم بايد با برنده ديدار "کارلو مولفتا" از ایتالیا قهرمان المپیک لندن و "دونگمین چا" از کره جنوبی قهرمان المپیک پکن مبارزه كند.

در روز نخست این رقابت ها بامداد امروز فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی در اوزان اول و سوم المپیکی به مدال های طلا و نقره دست یافتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، المپیک ، مکزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار