امروز ازمقدار ابرها در شمال غرب کشور کاسته می شود ولی بارش پراکنده در سواحل دریاي خزر و شمال شرق کشور تداوم داشته و بتدریج این موج از شمال شرق کشور خارج می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "پنجشنبه 13 آذر ماه 93" در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریاي خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران، در مناطق سردسیر ومرتفع بارش برف برف و وزش باد پیش بینی می شود دماي هوا در شمال شرق کشور کاهش می یابد.  

براساس این گزارش، امروز ازمقدار ابرها در شمال غرب کشور کاسته می شود ولی بارش پراکنده در سواحل دریاي خزر و شمال شرق کشور تداوم داشته و بتدریج این موج از شمال شرق کشور خارج می شود و روز جمعه ابتدا در شمال غرب و سپس طی روز شنبه در سواحل دریاي خزر بارش باران و برف پیش بینی می شود.



شایان ذکر است، امروز دراستان هاي البرز، تهران، قم، سمنان و خراسان رضوي وزش باد شدید پیش بینی می شود و امروز دریاي خزر و در دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمزمواج خواهد بود.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، کمی ابری تا نیمه ابری و فردا، صاف تا قسمتی ابری و روز شنبه، نیمه ابری و شهر تهران امروز، نیمه ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 9 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 1 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 8 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار