مدیر سامانه 137 بازرسی شهرداری منطقه 10 از همکاری و مشارکت این سامانه در جشنواره مشکات خبرداد.

مصطفی رضایی ، مدیر سامانه 137 بازرس شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام  این خبر گفت: موضوعات سامانه 137 در جشنواره مشکات تحت عنوان من، مسئولیت شهروندی و سامانه 137 است و موضوع دیگر پیام‌های فوریتی این سامانه در 3 گروه سنی کودک، نوجوان بزرگسالان است که در این جشنواره برگزار می گردد.

وی افزود: گروه سنی کودک 5 تا 11 ساله می توانند در زمینه‌های نقاشی و خاطره ، گروه سنی نوجوانان 12 تا 17 سال در موضوعات کاریکاتور، عکاسی و داستان‌های کوتاه و گروه سنی بزرگسالان در زمینه‌های عکاسی، تصویربرداری ، کاریکاتور، پوستر و ایده خلاقانه آثار خودرا تهیه کنند.

رضایی تصریح کرد: هم چنین از دیگر موضوعاتی که شرکت کنندگان می توانند در مورد آن کارکنند شامل رفع ترکیدگی ، آب گرفتگی جوی آب ، ترکیدگی لوله در فضای سبز، باز شدن  ورودی قنات و زباله‌ها و ضایعات خطرناک و بیمارستانی است که از طریق مشاهده و مشارکت شهروندان حاصل می شود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون این سامانه در 8 مسجد و سرای محله و 10 مدرسه دخترانه و پسرانه در مقاطع مختلف تحصیلی در مورد موضوع‌های محوری طرح مشکات همکاری و فعالیت داشته است.
گفتنی است: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 20 آذر ماه به خانه‌های علم و زندگی سطح منطقه 7 ارسال و با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه به جشنواره ارسال می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار