كسب مقام سوم و چهارم توسط پژوهشگاه ژنتيك

پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری موفق به کسب جایگاه سوم در حوزه همکاری‌های علمی بین المللی و رتبه چهارم در حوزه وب سایت و شاخص لینک‌های مرتبط با هر حوزه در جدید‌ترین رتبه بندی پایگاه سایمگو (SCIMAGO Institutions Rankings) در بین کل دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت خانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، براساس رتبه بندی ۲۰۱۴ موسسه سایمگو که بر اساس اطلاعات سایت علمی اسکوپوس رتبه بندی صورت گرفته است؛ پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری رتبه سوم درحوزه همکاری‌ها و روابط بین الملل و رتبه چهارم در حوزه وب سایت و شاخص لینک‌های مرتبط با هر حوزه دربین دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور را به خود اختصاص داده است. 

شایان ذکر است، نظام رتبه بندی سایمگو اولین گزارش رتبه بندی موسسات (SIR) را در سال ۲۰۰۹ میلادی منتشر کرد و در سال ۲۰۱۴ با اعمال تغییراتی متفاوت در سیستم رتبه بندی خود عملکرد پژوهشی بیش از ۵۱۰۰ دانشگاه و موسسه پژوهشی را در سطح جهان مورد بررسی قرار داده است. این پایگاه در ۳ حوزه پژوهشی، نوآوری و وبسایت در سال ۲۰۱۴ میلادی دانشگاه‌ها و موسسات بر‌تر در سطح جهان مورد رتبه بندی و ارزیابی قرار داده است. 

همچنین دکتر محمد رضا زمانی رئیس پژوهشگاه، این موفقیت را که نتیجه تلاش‌های مسئولانه محققان و همکاران پژوهشگاه می‌باشد را به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان پژوهشگاه تبریک گفت. 





انتهای پیام/

برچسب ها: پژوهشگاه ، ژنتیک ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار