مدیرعامل سابق تراکتورسازی در خصوص پیشنهاد مدیرعاملی مجدد در این تیم گفت: این موضوع صحت ندارد و گمانه زنی رسانه‌ها است.

محمدحسین جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اطلاعات دقیقی از علت استعفای نظمی ندارم و همچنین شرایط حضور در نیم فصل در سمت مدیرعاملی به نفع من و باشگاه نیست.
 
جعفری در ادامه بیان کرد: به هرحال به نفع باشگاه تراکتورسازی بود که تا آخر فصل نظمی را حفظ می‌کرد تا تیم به سرانجام برسد.
 
وی درباره آجرلو به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی تراکتورسازی تصریح کرد: آجرلو نسبت به گزینه‌های دیگر رزومه بهتری در فوتبال دارد بر این اساس گزینه خوبی برای مدیرعاملی است. آجرلو در یکی از ارگان‌های نظامی کار می‌کند بر این اساس برایش مقدور نخواهد بود سمت مدیرعاملی را قبول کند.
 
مدیرعامل سابق تراکتورسازی درباره تاثیر استعفای نظمی روی نتایج این تیم گفت: به طور حتم این موضوع روی نتایج تیم تاثیر گذاشته است. همچنین هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می شویم کار تیم‌های بالای جدول سخت تر می‌شود چرا که دیگر تیم‌ها از آن‌ها شناخت پیدا می‌کنند. به هر حال تراکتورسازی این پتانسیل را دارد که با جذب بازیکنان خوب و تفکرات خطیبی و حمایت هیأت مدیره صدر جدول را بازپس بگیرد.
 
وی در پایان درباره عملکرد تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم تراکتورسازی عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است این تیم در فصل چهاردهم کمترین فراز و نشیب داشته است به هر حال هرچه از لیگ می‌گذرد کار تراکتورسازی در ادامه سخت تر می‌شود تیم‌ها از هم شناخت پیدا می‌کنند و امتیاز گرفتن از آنها سخت می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار