جلسه 141 کارگروه مشورتی نقشه جامع علمی کشور به ریاست قائم مقام ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 141 کارگروه مشورتی نقشه جامع علمی کشور به ریاست منصور کبکانیان قائم مقام ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه که به بحث و بررسی درباره طرح الحاق بندهایی به قانون مقررات مالی دولت توسط مجلس شورای اسلامی و اختصاص یک تا سه درصد بودجه از بودجه دستگاه‌های اجرایی به بخش پژوهش اختصاص داشت، اعضا بر لزوم تشکیل کارگروه تخصصی به منظور نظارت بر سیاستگذاری و هزینه کرد این بودجه تاکید کردند.
 
در ادامه این جلسه، کبکانیان ضمن اعلام خبر ارائه بخش نخست گزارش عملکرد ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: مجموعه این گزارش در چهار بخش آماده شده است که ارائه آن در جلسات آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه خواهد یافت.
 
وی خاطرنشان کرد: اقدامات و اسناد ملی، اولویت‌ها، اصلاح ساختارها و مسئولیت هر یک از دستگاه‌ها در حوزه علم و فناوری، پایش، رصد و  ارزیابی عملکرد نهادهای مسئول در این زمینه  محورهای اصلی گزارش عملکرد ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به شورای عالی انقلاب فرهنگی است و در این گزارش نقاط قوت ستاد و پیشنهادهایی برای تقویت این نقاط قوت و نقاط ضعف ستاد و نظرات کارشناسی برای رفع این نقاط ضعف هم مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نقشه ، جامع ، علمی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار