امیری گفت : 319 مقاله علمی- پژوهشی به سومين كنفرانس ملی الكترومغناطيس ارسال شده است.

شروین امیری دبیر علمی سومین کنفرانس ملی الکترومغناطیس درگفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در سومین کنفرانس ملی الکترومغناطیس که در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی برگزار شد، تعداد ۳۱۹ مقاله علمی- پژوهشی به دبیرخانه ارسال شده و هیأت داوران که متشکل از متخصصین و صاحب نظران است، بعد از بررسی و ارزیابی، در ‌‌نهایت تعداد ۱۹۵ مقاله را انتخاب و برای ارائه در کنفرانس معرفی نمودند که مقالات بر‌تر در فصلنامه تخصصی انجمن الکترو مغناطیس نیز به چاپ خواهد رسید، چنانچه شاهد ارائه ۵۰ درصدی مقالات در این کنفرانس هستیم. 
 
وی به محورهای اصلی این کنفرانس اشاره کرد و افزود: محورهای کلیدی این دوره شامل: مبانی نظری الکترومغناطیس، الکترومغناطیس کاربردی، سیستم‌های رادار و جنگ الکترونیک، آنتن و انتشار امواج، اپتیک و فوتونیک می‌باشد که تبیین هر محور در قالب چندین زیر محور ارائه می‌شود. 

امیری اظهار داشت: در مدت برپایی سه روزه این کنفرانس، ۹ کارگاه آموزشی و سخنرانی علمی برگزار می‌گردد. چنانچه سومین کنفرانس الکترومغناطیس مهندسی ایران توسط پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با همکاری انجمن علمی الکترومغناطیس مهندسی ایران در حال برگزاری است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار