حضور قدرتمند منطقه‌ای ایران به هیئت ایرانی در مذاکرات هسته‌‌ای، مجال گسترده ای برای مانور داده و آن را قادر ساخته است مذاکرات را تمدید کند و این هیئت به پیروزی نزدیک تر است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی الجزیره با اذعان به این مطلب و با اشاره به ناکارامدی تحریمهای غرب و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران افزود ایران همانند صنعت فرش بافی با صبر و مهارت در حال گشودن گره‌هاست و موفق شده است نفوذش را منطقه و جهان تثبیت کند و به گفته نماینده دیپلماسی ایران (وزیر امور خارجه ایران) دیگر بر طبل های جنگ بر ضد تهران کوبیده نمی شود. 

نسیبه موسی گزارشگر الجزیره در گزارشی افزود حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز بر اظهارات نماینده دیپلماسی ایران افزوده و گفته است جهان به ایران نیاز دارد تا امنیت در منطقه برقرار شود.

الجزیره سپس بخشهایی از سخنان روحانی را در این خصوص پخش کرد.

گزارشگر الجزیره گفت: غرب ایران را ترحیم کرده اما محاصره نیز ایران را متزلزل نکرده و جلوی برنامه هسته‌ای اش را نگرفته است.

پرونده‌های متعددی همانند سوریه و عراق وجود دارد که با پرونده های غرب و آمریکا در هم آمیخته است.

الجزیره ادامه داد: ایران به تأثیرگذاری نظامی‌اش در عراق به فرماندهی ژنرال قاسم سلیمانی افتخار می کند. کسی که قویترین مرد منطقه توصیف می‎شود.

الجزیره سپس بخشی از اظهارات جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) را پخش کرد.

گزارشگر الجزیره در پایان گفت حضور قدرتمند منطقه‌ای ایران به هیئت این کشور در مذاکرات هسته ای ، مجال گسترده ای برای مانور به وجود آورده و آن را  قادر ساخته است (امتیاز) تمدید مذاکرات را به دست آورد و این هیئت به پیروزی نزدیکتر است.





انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار