دزفولی خبر داد

تکمیل پوشش 4G ایرانسل در تهران تا پایان سال

مدیر عامل شرکت ایرانسل از راه‌اندازی و تکمیل شبکه گسترده نسل چهارم (4G) در تهران و استانهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دزفولی مدیر عامل شرکت ایرانسل در مراسم راه‌اندازی رسمی و تجاری شبکه گسترده ایرانسل در خصوص شبکه نسل 4 و فرصت‌های این شبکه گفت: 3 شهریور سال جاری پروانه رسمی از وزارت ارتباطات برای ورود به نسل‌های بالاتر تلفن همراه دریافت و امروز 12 آذرماه کمتر از  100 روز پس از دریافت این مجوز، 4G را در هفته گذشته در مشهد راه‌اندازی کرد و این اولین باری است که کمتر از سه ماه یک شبکه نسل سه و چهار را لانچ می‌کند.

وی افزود: نسل پهن باند در تاریخ سوم شهریور پس از اخذ پروانه آغاز شد که در حال حاضر در 75 شهر و در تمام 31 استان کشور آغاز شد و نسل 4G طی مراسمی که 29 آبان ماه در مشهد برگزار شد افتتاح و برای اولین بار توزیع سیم کارتهای USIM آغاز شد و پس از آن در 10 آذر ماه در کرج تکرار و از امروز این مراسم در کل کشور اجرا می‌شود.

مدیر عامل شرکت ایرانسل در ادامه در خصوص قابلیت‌های شبکه نسل چهار اظهار داشت: نسل چهارم تلفن همراه قابلیت پهنای باندبیشتر، انتقال فایل‌های قدیم در زمان کوتاه، بهبود مدت زمان پاسخگویی شبکه  و بهبود عملکرد شبکه‌ را فراهم می‌سازد.

وی اظهار داشت: مشترکین تلفن همراه تاسال 2019 به 9 میلیارد نفر خواهند رسید و برآورد می‌‌شود افزایش دیتا ترافیک تا سال 2018 یازده برابر شود.
همچنین تا سال 2018 بیش از یک میلیون شغل داری در اثر گسترش پهن باند ایجاد شود.

مدیر عامل ایرانسل در خصوص راه‌اندازی شبکه نسل چهارم در استانها گفت: شبکه گسترده فرجی در استانهای کرج، مشهد، ارومیه، قزوین، قم، تبریز، تهران و بابل امروز راه‌اندازی و به تدریج در استان‌های دیگر نیز گسترش می‌یابد.

دزفولی در خصوص تعرفه‌های 4G افزود: با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همان تعرفه‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: ما بر روی ارائه بسته‌ها با حجم بیشتر فکر می‌کنیم و تلاش داریم سرویسی ارائه کنیم که از یک بحث تعداد زیادی  از مشترکان استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت ایرانسل در ادامه عنوان کرد: طی برنامه دو ساله 50 درصد مشترکان تریجی ایرانسل از فرجی استفاده خواهند کرد و به مرور در برنامه چهار یا پنج ساله تمام مشترکان از خدمات نسل چهارم استفاده می‌کنند.

گفتنی است، مراسم راه‌اندازی رسمی و تجاری شبکه گسترده فرجی ایرانسل امروز به طور رسمی برگزار شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار