مدیر دفتر کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: اجرای طرح توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر مناطق ویژه اجتماعی برای کاهش بزه با رویکرد اشتغال و ارایه آموزش‌های مهارتی است.

سعید جلایی‌فر مدیر دفتر کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سکونت جمعیت بزرگی در حاشیه شهرها و رفع مشکلات آن‌ها نیازمند سند جامع است که خوشبختانه تهیه این سند ابلاغ شده است.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر و در معرض آسیب‌های اجتماعی مناطق ویژه اجتماعی از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای کاهش جرم و بزه در این مناطق با رویکرد اشتغال و ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سیارد در دستور کار این سازمان قرار دارد تا با افزایش توانمندسازی سبب کاهش معضلات این مناطق شود.  
 
مدیرکل دفتر کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: در زمینه توانمندسازی مناطق ویژه اجتماعی یک عزم جدی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت کشور وجود دارد تا افراد ساکن در این مناطق را به صورت حرفه‌ای و شغلی توانمند کنیم. 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار