مراسم اختتاميه جشنواره مجازی دفاع مقدس، خاك سرخ مصادف با هفته بسيج، پنج‌شنبه 6 آذرماه ساعت 18 الی 22 در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ اولین جشنواره مجازی دفاع مقدس، خاك سرخ به همت معاونت فرهنگی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار و همزمان با هفته دفاع مقدس در محورهای فیلم، عكس، سرود، موسیقی، شعر و ادب، نمایش و فیلم‌نامه، نقاشی، تندیس، طراحی و تصویرسازی، دكوراسیون، وبلاگ نویسی و سایت، خاطرات و دل نوشته، مقالات و داستان، كتب و نشریات مرتبط با دفاع مقدس، پوستر، آرشیو خبر و خوشنویسی برگزار شد. در جریان اختتامیه این جشنواره كه در روز پنجشنبه 6 آبان ماه 1393 در سالن خلیج‌فارس باغ‌موزه دفاع مقدس تهران برگزیدگان خود را معرفی كرد. در رشته داستان، عكس، فیلم مستند و وبلاگ نویسی سه تن از هنرمندان شهرستان بروجرد صاحب رتبه اول گردیدند كه عبارتند از:

احمد یوسفی از مدرسان و فیلم‌سازان پیشكسوت انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر بروجرد در رشته داستان‌نویسی جایزه اول جشنواره كه شامل ربع‌سكه بهار آزادی، تندیس جشنواره، حواله گردشگری در مجتمع مشاركتی شهر لاهیجان را از آن خود كرد.

در بخش عكس، تك عكس نخل ایستاده از این عكاس بروجردی احمد یوسفی عكس برتر جشنواره شناخته شد و مبلغ 150000 تومان وجه نقد، لوح تقدیر و حواله گردشگری در مجتمع مشاركتی شهر لاهیجان را به دست آورد.

در بخش وبلاگ نویسی خانم مریم سادات خطیبی از شهرستان بروجرد جایزه مقام برتر جشنواره را با وبلاگ سلام عزیز گمنامم به مبلغ 150000 تومان وجه نقد، لوح تقدیر و حواله گردشگری لاهیجان را به دست آورد.

در بخش فیلم مستند نیز عرفان احتشامی از فیلم‌سازان جوان سینمای جوان، دفتر بروجرد جایزه مقام برتر این رشته را كه شامل 150000 تومان وجه نقد، لوح تقدیر و حواله گردشگری در مجتمع مشاركتی شهر لاهیجان را از آن خود كرد.


انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.