سارقان کر و لال که در داخل قطار مسافری بندرعباس – تهران اقدام به سرقت تلفن همراه مسافران می كردند توسط پلیس راه آهن تهران و هرمزگان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "رحمت الهی" اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه مسافران در داخل قطارهای مسافری بندرعباس – تهران و بالعکس، مأموران آگاهی پلیس راه آهن تهران و هرمزگان تحقیقات گسترده ای را جهت شناسایی سارق یا سارقان آغاز كردند.
 
وی افزود: با بررسی های صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد، دو نفر کر و لال اقدام به سرقت گوشی موبایل مسافران در قطار بندرعباس – تهران می كنند؛ پس از شناسایی متهمان، ماموران پلیس راه آهن، آنها را در ایستگاه راه آهن "تپه سفید" دستگیر کردند.
 
فرمانده پلیس راه آهن کشور ادامه داد: متهمان در بازجویی به صورت نوشتاری به سرقت 22 دستگاه گوشی موبایل از داخل قطار و فروش آن به چند نفر مالخر اموال مسروقه در بازار برق بندرعباس اعتراف کردند.
 
سردار رحمت الهی خاطرنشان کرد: به منظور دستگیری مالخران اموال مسروقه، مأموران آگاهی پلیس راه آهن تهران با هماهنگی مقام قضایی به همراه متهمان به بندر عباس اعزام  و با همکاری مأموران آگاهی پلیس راه آهن هرمزگان ضمن اخذ پرینت تماسهای گرفته شده با گوشی های مسروقه طی عملیاتی ضربتی، چهار نفر از مالخران را شناسایی و دستگیر كردند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کر ، لال ، حوادث ، راه آهن ، سرقت ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار