آخرین بازی‌های دور رفت لیگ برتر ووشو پنجشنبه 13 آذر ماه در آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزش آزادی برگزار می‌شود.

احمد خمس آبادی، رئیس سازمان لیگ ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  هفته چهاردهم‌ و پنجم لیگ برتر ووشو‌ که هفته پایانی دور رفت نیز محسوب‌ می‌شود فردا 13 آذر‌ در محل آکادمی ووشو صبح‌ و بعد از ظهر با حضور 9 تیم برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار‌های  هفته چهارم‌ که صبح روز پنج‌شنبه‌ برگزار می‌شود تیم ووشو تاکسیرانی آمل به مصاف تیم ووشو عمران اریکه می‌رود و همچنین تیم دانشگاه آزاد با تیم شهرداری بندر عباس رقابت خواهد کرد و تیم پارس جنوبی نیز مقابل تیم سپاه میر جاوه به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: در دیدار‌های هفته پنجم لیگ برتر ووشو که عصر پنجشنبه 13 آذر برگزار می شود تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بندرعباس به ترتیب به مصاف تیمهای رنگ فیروزه شیراز و عمران اریکه می‌رود و همچنین تیم سپاه میرجاوه با تیم پای قوامین رقابت خواهد کرد و تیم پارس جنوبی نیز به دیدار تیم هیات ووشو آذربایجان شرقی می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: دور برگشت لیگ برتر ووشو پنجشنبه 27 آذرماه برگزار می شود و با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور ووشو را در اسفندماه پیش رو داریم، به طریقی برنامه ریزی کردیم که لیگ برتر تا 3 بهمن ماه پایان یابد و ووشوکاران بتوانند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ووشو ، میرجاوه ، قوامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار