رئیس اداره عقیدتی- سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: در مقابله با ناهنجاری‌هایی که در بلایا ایجاد می‌شود باید پادگان‌ها نقش‌آفرینی کنند و چون استحکامات پادگان‌ها بسیار مهم است و پادگان‌ها نقش نجات دارند باید به این موضوع توجه شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی- سیاسی نیروی زمینی ارتش در مراسم رزمایش سراسری مقابله با بلیات که در منطقه عمومی لویزان برگزار شد، اظهار داشت: مانور اقدام بسیار خوبی است که باید دو گروه و دو تیم در آن نقش‌آفرینی کنند و تیم‌هایی که آموزش می‌بینند در دو گروه طبقه‌بندی شوند.
 
وی با اشاره به ناهنجاری‌هایی که در بلایا ایجاد می‌شود، افزود: در مقابله با ناهنجاری‌هایی که در بلایا ایجاد می‌شود باید پادگان‌ها نقش‌آفرینی کنند و چون استحکامات پادگان‌ها بسیار مهم است و پادگان‌ها نقش نجات دارند باید به این موضوع توجه شود.
 
رئیس اداره عقیدتی- سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با بلایا خاطرنشان کرد: باید نقش پزشکان را جدی بگیریم و ایمنی بیمارستان‌ها بسیار مهم است و باید اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار