شبکه نسل چهارم به عنوان آخرین فناوری ارتباطی دنیا برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل امروز طی مراسمی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پس از اخذ پروانه رسمی ارتقا شبکه نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه و ارائه موفقیت آمیز خدمات نسل سوم باند پهن همراه در بیش از 73 شهر کشور نسل چهارم ایرانسل راه‌اندازی شد.

با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل برای اولین بار در ایران مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیتی جهانی را تجربه کنند و با استفاده از سیم‌کارتهای USIM به عنوان سیم‌کارتهای نسل جدید ایرانسل،‌خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند.

نسل چهارم یا فرجی تمام قابلیت های مدرن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدویی با کیفیت hd، بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی فراهم می‌کند.

همچنین شبکه نسل چهار امکان استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات،‌استفاده از برنامه‌های کاربردی و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت فراهم خواهد کرد.

همچنین همزمان با راه اندازی این خدمات در مناطق تحت پوشش و به منظور دسترسی گسترده‌تر به خدمات lGE، مدم های باند پهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های جی‌پ آر اس، EDGE، نسل سه و چهار به بازار عرضه شد.

گفتنی است، با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی‌های تلفن همراه قابلیت پشتیبانی از خدمات lGEدارد این مدم ها با هزینه بسیار کم امکان دسترسی به تمام قابلیت‌های نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نسل ، ایرانسل ، خدمات ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار