دبیر فدراسیون کشتی از آمادگی شهر آبادان برای میزبانی هر چه بهتر لیگ جهانی کشتی فرنگی خبر داد.

حمید بنی تمیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:هم اکنون در سالن محل برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی هستم؛همه کارها در مراحل پایانی است و فکر می کنم تا عصر امروز از هر نظر شرایط برای انجام رقابت ها در سالن کوثر آبادان فراهم شود.
 
وی در خصوص محل اسکان تیم ها و میهمانان نیز اظهار داشت:هتل محل استقرار تیم ها و سالن وزن کشی همه در نزدیکی محل رقابت ها هستند از این مکان ها نیز بازدید انجام شده که از این حیث نیز با مشکل خاصی روبرو نیستیم.
 
دبیر فدراسیون کشتی در خصوص حضور تیم های خارجی در این مسابقات گفت:تیم های روسیه، آذربایجان، ترکیه، کوبا، بلاروس، اوکراین، مجارستان، قرقیزستان، ارمنستان، چین، سوریه و عراق برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند ، تا کنون 5 تیم وارد آبادان شدند و قرار است سایر کشور ها تا ظهر به محل برگزاری مسابقات وارد شوند.
 
بنی تیم خاطرنشان کرد:طبق برنامه قرار است با قرعه کشی در حضور نماینده اتحادیه جهانی کشتی و سرپرست تیم ها مسابقات در 4 گروه چهار تیمی برگزار شود، تیم های نخست هر گروه به صورت ضربدری دیدار نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد و به همین ترتیب تیم های دوم و سوم برای مشخص شدن رده های پنجم تا دهم به مصاف هم می روند.

نخستین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی روزهای 13 و 14 آذرماه با حضور 12 تيم خارجي و چهار تيم داخلي در آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار