مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت:‌16آذر ماه پارک ترافیک میزبان شهر در دست بچه‌ها از سوی مدرسه پروین اعتصامی است.

بی نظیر سیاوشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اعزام دانش آموزان این مدرسه به پارک ترافیک به منظور آموزش علائم ترافیکی، شبیه سازی به وسیله دوچرخه، اکران فیلم آموزشی، اهدای جوایز و پذیرایی انجام می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: آشنایی دانش آموزان با فرآیند و مفاهیم مدیریت شهری، آگاه سازی دانش آموزان از ظرفیت‌ها و اماکن علمی، هنری و تاریخی شهر تهران، تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان در سطوح محله و مدرسه از اهداف طرح شهر در دست بچه‌ها است.
 
*بازدید رئیس سامانه نظارت همگانی 1888از سامانه 1888 منطقه یک 

سینا فرنوس رئیس سامانه 1888منطقه یک گفت: این بازدید چهارشنبه 12آذر ماه از سامانه 1888منطقه یک انجام می‌شود.
 
وی بیان کر:‌بازدید از سامانه 1888منطقه یک با هدف افزایش تعامل و بهبود کیفیت رسیدگی به پیام‌های شهروندان به صورت می‌گیرد همچنین در این بازدید اکبری رئیس سامانه نظارت همگانی 1888به همراه شایقان رئیس بازرسی منطقه عملکرد واحد 1888 را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
 
رئیس سامانه 1888منطقه یک خاطر نشان کرد: در این بازدید اکبری از نزدیک در جریان نحوه پاسخگوی و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان قرار می‌گیرد و همچنین تعداد پیام‌های شهروندان، تعداد رسیدگی و کیفیت رسیدگی به پیام‌ها از اصلی ترین موضوعات مورد بحث در این بازدید است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پارک ، ترافیک ، شهروند ، سامانه ، 1888
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار