مسئول کمیته آموزش فدراسیون تیراندازی گفت: تصمیم داریم به عنوان قطب آموزش تیراندازی در منطقه و فدراسیون جهانی فعالیت کنیم و بهترین را برای این کار آکادمیک کردن تیراندازی است.

ایرج فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تدوین راهبردی برنامه‌های فدراسیون‌ها از سوی وزارت ورزش یک جهش بسیار خوب برای توسعه ورزش است و ما در فدراسیون تیراندازی برنامه ‌ها را در بخش داخلی و خارجی دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا با تدوین برنامه‌ها و همکاری وزارت ورزش به عنوان قطب آموزشی در منطقه فعالیت کنیم و برای این کار لازم است که این ورزش را به صورت آکادمیک توسعه دهیم.

فروزان‌ عنوان کرد: به همین منظور برای تحقق این امر قرار شد وزارت ورزش تعاملاتی با وزارت علوم در بخش دانشگاهی داشته باشد.

وی افزود: طبق برنامه‌ها در این بخش کمک می‌کنیم تا دانشجویان و پژوهشگران برای تهیه پرسشنامه‌ها و پایان‌نامه ها ارتباط نزدیکی با ورزشکاران و فدراسیون داشته باشند.

وی گفت: البته برای اینکه این برنامه‌ها بهتر تحقق یابد لازم است پژوهشگران را از نظر مالی حمایت کنیم و در این زمینه تصمیماتی گرفته شد ولی بیش از هر چیزی باید مشکل مالی فدراسیون برطرف شود تا زمینه برای عملی کردن این رشته فراهم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیراندازی ، فروزان ، تخقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار