کلاس دانش افزایی مربیان فوتسال فردا در فدراسیون فوتبال

جلسه دانش افزایی مربیان فوتسال از سراسر کشور فردا درمحل همایش آکادمی تیم های ملی فوتسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کلاس دانش افزایی مربیان فوتسال فردا (چهارشنبه ) با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال برگزار می شود.
 
مراسم افتتاحیه این کلاس راس ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و به مدت ۱۵ دقیقه به طول خواهد انجامید . سپس در ساعت ۹ صبح علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و یا مهدی محمدنبی نایب رییس فدراسیون دقایقی سخنرانی کرده و بعد از ایشان، احسانی رییس کمیته آموزش فدراسیون برای مربیان حاضر در جلسه صحبت خواهد کرد.
 
مربیان حاضر در این کلاسها که توسط هیئت های استانی معرفی شده اند، پس از پایان سخنرانی ها در کلاس خسوس کاندلاس و سپس ناصر صالح شرکت کرده و بعد از آن به جلسه آموزش بدنسازی توسط آقای فرنود می روند.
 
پس از پذیرایی و برپایی نماز و صرف نهار، علیرضا رعدی در مورد فرآیند مربیگری جلسه گذاشته و سپس حسین شمس کلاس استراتژی فوتسال را برپا خواهد کرد. همچنین در پایان و به احتمال فراوان شهاب سفالمنش در مورد کارهای هجومی در فوتسال آموزش می دهد و یک ساعت پایانی به پرسش و پاسخ از مدرسین اختصاص خواهد یافت. همچنین در ساعت ۱۸ مراسم اختتامیه آغاز می شود.
 
گفتنی است از هر استان ۲ نماینده آقا و دو خانم بنا به اعلام هیئت استانی حضور خواهند داشت. همچنین شرکت مربیان لیگ برتری در این کلاس بلامانع می باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، مربی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار