مدیرعامل باشگاه صبای قم در خصوص وضعیت سرمربی جدید این تیم گفت: منتظر بازگشت غمخوار هستیم تا با تشکیل جلسه هیأت مدیره در مورد سرمربی جدید تصمیم بگیریم.

عباس جهان بینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ افزود: به هر حال جلسه هیئت مدیره اواخر هفته جاری تشکیل می‌شود و در مورد سرمربی جدید تصمیم گیری می‌کنیم.

جهان بینی درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم صبا تصریح کرد: چند مربی داخلی را در نظر داریم که بعد از بررسی لازم، گزینه نهایی را انتخاب و اعلام می‌کنیم.

وی درباره شکایت از صمد مرفاوی سرمربی سابق تیم صبای قم عنوان کرد: صمد مرفاوی با باشگاه صبای قم قرارداد دارد اما یک طرفه قراردادش را فسخ کرد بر این اساس حق باشگاه صبا بود که از این مربی شکایت کند.

مدیرعامل صبای قم در ادامه عنوان کرد: به هر حال نامه شکایتمان را به سازمان لیگ دادیم و قرار است این سازمان نامه را به کمیته انضباطی بدهد تا این کمیته رسیدگی کند.

جهان بینی تصریح کرد: اصل جدایی مرفاوی زیاد مهم نبود اما نحوه رفتارش صحیح نبود. وی می‌توانست مسیر بهتری را انتخاب و محترمانه جدا می‌شد.

وی درباره وضعیت چک‌های بازیکنان صبای قم بیان کرد: مقداری از مبلغ قرارداد بازیکنان را دادیم و قرار است به زودی مابقی هم پرداخت کنیم.

جهان بینی در مورد وضعیت قرارداد مربیان تیم صبا گفت: موعد وصول چک‌های مربیان صبا هفته آینده است بر این اساس آنها این هفته پولی دریافت نکردند.

وی درباره اینکه بازیکنان تا وصول چکشان به اصفهان نمی رفتند، بیان کرد: این موضوع به این صورت نبود بلکه بازیکنان بعد از تمرینات به بانک رفتند و چک‌هایشان را نقد کردند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم درباره وضعیت جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: در حال حاضر ما به دنبال تعیین سرمربی جدید هستیم و بعد از آن سرمربی جدید لیست بازیکنان مدنظرش را می‌دهد تا ما با آن‌ها مذاکره کنیم همچنین تا الان بازیکنی از تیم ما جدا نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار