مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: گوجه فرنگی چابهار، قیمت را به زیر 2000 تومان می‌رساند ، آمادگی ۲۱ فرودگاه برای حج عمره ،‌ وضعیت مطلوب زیرساخت بنادر در ایران/ بنادر ایران باید به هاپ منطقه تبدیل شود و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه  منتشر شده است به شرح زير است:

جهش 100 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در بخش خانگی/ قطعی گاز در جایگاه‌های سی‌ان‌جی نداریم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/11/2785051_389.jpg

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به اینکه مصرف گاز در روز گذشته در بخش خانگی 410 میلیون مترمکعب و نیروگاهی 90 میلیون مترمکعب گاز بوده که نسبت به مدت زمان مشابه 100 میلیون مترمکعب گاز افزایش مصرف را نشان می‌دهد گفت: هم‌اکنون گاز تمامی شهرها، روستاها و جایگاه‌های سی.ان.جی کشور وصل است.

تقویت سکه با افزایش طلا / افت دلار/ افزایش طلای داخل در پی اونس

 بازار سکه امروز با بهره‌گیری از روند افزایشی اونس و در حالیکه دلار داخل قدری کاهش یافت، ارزش سکه‌های طلایی را تقویت کرد.

گوجه فرنگی چابهار، قیمت را به زیر 2000 تومان می‌رساند
رییس را اتحادیه میوه و سبزی گفت: عرضه گوجه فرنگی بندر عباس قیمت را به زیر 3000 تومان و عرضه گوجه فرنگی چابهار قیمت این محصول را به زیر 2000 تومان خواهد رساند و این گوجه فرنگی چابهار است که بازار را تنظیم می‌کند.

لزوم بازنگری در بودجه نویسی/ نفت ۷۰ دلاری مشکلی در بودجه سال آینده ایجاد نمی‌کند
رئيس اتاق بازرگانی تهران گفت: در بودجه 94 نيز دولت قيمت نفت را در محدوده 70 دلار در نظر گرفته است و منابع و مصارف آن را تنظيم می‌کند که به نظر می‌رسد مشکلی نباشد.

فردا، بورس قارچ تهران افتتاح خواهد شد
 افشار گفت: فردا، بورس قارچ تهران در منطقه‌ آزادی و در محله هاشمی افتتاح خواهد شد.

آمادگی ۲۱ فرودگاه برای حج عمره

مديرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از آمادگی 21 فرودگاه کشور برای عمليات حج عمره 93-93 خبر داد و گفت: امسال فرودگاه لارستان نيز در جمع فرودگاه‌های دست‌اندرکار عمليات حج حضور خواهد داشت.

بهای بليت قطارهای شركت مسافری رجا کاهش یافت
بليت ۲۹ قطار مسافری رجا از ۸ آذر تا ۳۰ دی ماه امسال با تخفيف‌های ۵ تا ۲۵ درصدی به فروش می‌رسد.

کاهش میانگین مصرف بنزین کشور به ٦٦ میلیون لیتر

 در بازه زمانی یکم تا هفتم آذرماه امسال، مصرف بنزین کل کشور ٤٦٢ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر بود که در مقایسه با هفته پیش از آن (٤٦٨ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر) ٦,١ میلیون لیتر کاهش داشت.

وضعیت مطلوب زیرساخت بنادر در ایران/ بنادر ایران باید به هاپ منطقه تبدیل شود

مسعودنژاد گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های بنادر ایران دارای وضعیت بسیار مطلوبی هستند و در آینده نزدیک باید به هاپ منطقه تبدیل شود.

تقویت سکه با افزایش طلا / افت دلار/ افزایش طلای داخل در پی اونس
 بازار سکه امروز با بهره‌گیری از روند افزایشی اونس و در حالیکه دلار داخل قدری کاهش یافت، ارزش سکه‌های طلایی را تقویت کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار