مدیر اداره سلامت منطقه یک گفت: برنامه‌های چکاپ‌های پزشکی رایگان در خانه‌های سلامت شمال تهران به مناسبت هفته معلول برگزار می‌شود.

نرگس هادی‌زاده مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌در حال کانون‌های معلولین در محلات شمال تهران با بیش از 430عضو، فعال است و متقاضیان می‌توانند برای بهره مندی از برنامه‌های کانون‌ها به سراهای محلات محل سکونت خود مراجعه و اقدام به ثبت نام و عضویت کنند.
 
وی بیان کرد: در این هفته، تست قند خون، چکاپ پزشکی، روان شناسی، دندان پزشکی برای معلولان انجام می‌شود.
 
مدیر اداره سلامت منطقه یک تصریح کرد:‌برنامه تقدیر از دبیران کانون‌های 26گانه معلولان محلات منطقه یک روز 15 آذر ماه در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار و از معلولان نخبه این منطقه نیز تجلیل می‌شود.

وی اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های آموزشی با عناوین بهداشت روان معلولان، آشنایی با معلولیت، بالا بردن اعتماد به نفس در معلولان، برای ‌آن‌ها برگزار می شود و بروشورهای آموزشی بین شهروندان توزیع می‌شود.
 
هادی‌زاده مقدم خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه ویژه معلولان در خانه‌های بهزیستی، مراکز نگهداری معلولان، در سراهای محله از اقدامات دیگر است که این برنامه‌ها با هدف ایجاد همدلی و تقدیر از معلولان فعال و توانمند مسابقات و برنامه‌های ویژه‌ای در محلات اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: چکاپ ، خانه ، سلامت ، شمال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار