معاون بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر با اعلام نخستین سفر غیرعملیاتی دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر به ایران، گفت: این سفر ۳روزه فرصت خوبی برای نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هلال‌احمر ایران به بالاترین مقام اجرایی فدراسیون است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد شهاب‌الدین محمدی عراقی با اشاره به حضور الحاج اس سی، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر از ۲۶ تا ۲۸ آذر ماه در ایران، اظهار کرد: حضور بالاترین مقام اجرایی فدراسیون در ایران، به عنوان هماهنگ‌کننده میان جمعیت‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: بر این اساس حضور دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در ایران و آشنایی وی با توانمندی‌ها و امکانات هلال‌احمر ایران، فرصت بسیار مغتنمی برای نشان‌دادن نقش تاثیرگذار هلال‌احمر ایران  در عرصه‌های بین‌المللی و افزایش سطح همکاری‌ها با فدراسیون است.

معاون بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که الحاج اس سی چند ماهی است در فدراسیون آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: عضویت ایران در هیات حاکمه فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در شرایط انتخاب همزمان دبیرکل رخ داد و هلال‌احمر ایران هم از انتخاب الحاج اس سی که خوشبختانه نخستین دبیرکل مسلمان فدراسیون است، حمایت کرد و به وی رای داد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش کرده‌ایم تا نمایش خوبی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جمعیت هلال‌احمر داشته‌باشیم و جایگاه واقعی هلال‌احمر ایران در میان سایر جمعیت‌ها را بیش از پیش نشان دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار