یک نماینده مجلس گفت: ‌انرژی هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است و هیچ کس نمی‌تواند مردم ما را از این حق محروم کند و ما با اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم‌ها می‌ایستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۱ آذر) در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت روز مجلس ابراز امیدواری کرد که نمایندگان به رسالت خود توجه کرده و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.  
 
وی با اشاره به سالروز شهادت سردار کوچک خان جنگلی گفت: این شهید همواره در راستای آرمان‌های الهی گام بر می‌داشت و روحیه استکبارستیزی و مبارزه با استثمارگران را در خود نهادینه کرده بود و این روحیه همواره در خون تمامی گیلانی‌های غیور نیز جاری است.  
 
وی با بیان اینکه امروز ۱۱ آذر و روز خانواده است گفت: تنها راه و عامل تحکیم خانواده‌ها تکیه بر مبانی دینی، ارزشی و اخلاقی است و در دو دهه قبل مقام معظم رهبری هشدار شبیخون فرهنگی را داده بودند، در حالیکه استکبار با استفاده از ابزار و تکنولوژی پیشرفته، خانواده‌های مذهبی را مورد هدف قرار داده و طبیعی است تلاش برای گسترش فرهنگ دینی می‌تواند در تقابل با برنامه‌های شیطان بزرگ در گسترش انواع فساد‌ها موثر واقع شود.  
 
وی افزود: بنابراین باید با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با تدابیر مبتنی بر علم اصول دینی اقدام شود.  
 
وی با تبریک روز معلول به معلولان کشور گفت: همه ما افتخارآفرینی جانبازان را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ از یاد نبرده‌ایم، آن‌ها ثابت کردند که در صورت حمایت همه جانبه همین عزیزان با وجود مشکلات فراوان می‌توانند حماسه‌های ملی بیافرینند و مسئولین امر وظیفه دارند با تصویب قوانین و مقررات به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنند.  
 
نماینده رشت با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: ‌ عدم توافق قطعی در وین یک پیروزی بزرگ برای ایران است، زیرا اکنون برای دنیا مشخص شد که موضوع غرب با ایران مسئله هسته‌ای نیست و آن‌ها به دنبال امتیازهای نامشروع هستند.  
 
جعفرزاده با تأکید بر اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است، تصریح کرد: هیچ کس نمی‌تواند مردم ما را از این حق محروم کند و ما با اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم‌ها می‌ایستیم.  
 
وی در ادامه ضمن تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پرداخت مطالبات معوقه جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: در سالی که به نام فرهنگ و مدیریت جهادی نامگذاری شده باید اقدامات جدی در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی انجام شود و در همین راستا تکمیل گلزارهای شهدا می‌تواند مؤثر باشد.  
 
عضو کمیسیون بودجه مجلس با انتقاد از عدم ابلاغ آئین‌نامه‌های اجرایی قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و جانبازان تصریح کرد: این مسئله سبب بی‌اثر شدن این قانون شده است.  
 
این نماینده مجلس در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و از مسئولان امر خواستار رسیدگی شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عدم ، توافق ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار