نشستی با هدف بهبود مدیریت واحدهای پرورش مرغ نیمچه گوشتی در مسجد سلیمان برگزارشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛  این جلسه به منظور پیشبرد اهداف سازمانی دامپزشکی و همچنین وحدت رویه و هماهنگی بیشتر ما بین بخش خصوصی و این سازمان در خصوص رسیدگی به وضعیت واحدهای پرورش نیمچه گوشتی با حضور فعالان این بخش در محل اداره دامپزشکی مسجد سلیمان برگزار شد.

رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان  با اشاره به ارتقاي سطح بهداشتي و راندمان گله گفت : طی این جلسه پیرامون گردش کار تائیدیه واکسیناسیون واحدهای پرورش نیمچه گوشتی توسط مسئولین فنی،نظارت مسئولین فنی بهداشتی مرغداری و مسئولین فنی مراکز مایه کوبی بر انجام صحیح واکسیناسیون  صورت گرفته در واحدهای پرورش نیمچه گوشتی مطالبی مطرح شد.

دکتر حمید رضا کاوش افزود: رعایت زنجیره سرد از مرکز فروش واکسن تا فارم ، شرح وظایف مسئولین واحدهای پرورش نیمچه گوشتی، هماهنگی بیشتر با اداره بیمه به منظور تنظیم دقیق پرونده های بیمه و برگزاری جلسه توجیهی با حضور مدیریت جهاد کشاورزی، مدیریت بیمه، جمعی از مسئولین واحدهای پرورش نیمچه گوشتی و با حضور اعضا بخش خصوصی دامپزشکی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی امكان جلوگيري از خسارات ناشي از بيماريها، جلوگيري از وقوع بيماريهاي مشترك انسان و دام و ارتقاي سطح بهداشتي واحدهای پرورش نیمچه گوشتی را از دیگر اهداف این نشست عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.