دروازه‌بان سابق بارسلونا که در دوران مصدومیت مورد حمایت لوئیس فن‌خال قرار گرفت بار دیگر به تمرینات یونایتد بازگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، والدز سال گذشته مصدوم شد و به دلیل اتمام قرار داد با تیم بارسلونا در عضویت هیچ تیم دیگری هم نبود، او طی این مدت در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرد اما توانست حمایت لوئیس فن‌خال سرمربی هلندی یونایتد را به خود جلب کند.

فن‌خال به والدز این فرصت را داد تا با حضور در تمرینات یونایتد، همزمان با بهبود شرایط مصدومیت ، خود را برای بازگشت به میادین ورزشی آماده نگه دارد.

براساس این گزارش ، والدز هفته گذشته منچستر را به مقصد بارسلون ترک کرد و همین موضوع باعث شد شایعاتی در مورد اتمام همکاری او با شیاطین سرخ به گوش برسد.

در اخبار آمده بود احتمالا والدز قصد پیوستن به تیم دیگری را دارد.

اما دیلی میل مطلع شد والدز بار دیگر به تمرینات یونایتد بازگشته و هنوز هم شانس امضا قرار داد با این باشگاه را دارد.

یونایتد ستاره 15 ساله پرتغالی را از دست داد

منچستر یونایتد در یک رقابت تنگاتنگ با هم شهری خود منچستر سیتی بر سر جذب ونانچینو داسیوا مونتیرو 15 ساله شکست خورد.

هر چند پدر این ستاره جوان پرتغالی نزدیک به تفاهم نهایی با یونایتد شده بود اما ظاهراً پیشنهاد سیتی وسوسه برانگیز بوده زیرا داسیلوا ستاره تیم بنفیکا در آستانه امضاء قرارداد با باشگاه منچستر سیتی قرار گرفته است.
گفته می‌شود، سران سیتی برای این منظور پول زیادی خرج کرده‌اند و داسیلوا می‌تواند طی هفته‌های آینده راهی این تیم انگلیسی شود.

پیش بینی می‌شود وی خیلی زود به یکی از بزرگان فوتبال جهان تبدیل شود. داسیلوا بازیکنی چپ پا است و در پرتغال همه او را کریس رونالدو آینده می‌دانند.

انتهای پیام/
برچسب ها: والدز ، شایعات ، فن خال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار