عضو کمیته سلامت و مدیریت بحران شورای شهر تهران گفت: آمار شیوع ایدز 0.15 درصد به طوری که هماهنگ با آهنگ جهانی و منطقه‌ای نیست.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانمعصومه آباد عضو کمیته سلامت و مدیریت بحران ضمن تبریک به جامعه معلولین و خوش‌آمد گویی به هاشمی افزود:‌ خداوند به هاشمی رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی سعادت عطا کرده است.

البته ما مدعی هستیم به عنوان مدیریت شهری کار خود را کامل انجام می‌دهیم در صورتی که مشکلات بهزیستی از کم کاری ماست.

وی با اشاره به روز مبارزه با ایدز بیان داشت: تمام سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها باید کمک کنند تا هماهنگی با سازمان بهزیستی داشته باشند.

گفتنی است، خوشبختانه در کشور ما ایدز شیوع ندارد و هماهنگ با آهنگ جهانی و منطقه‌ای نیست به طوری که آمار در این خصوص به یک درصد هم نرسیده است و بیماری ایدز 0/15 درصد انتقال پیدا کرده ولی در بعضی گروه‌ها به خصوص گروه مادران این رقم 4/5 دهم است و در جوانان معتاد 15 درصد را نشان می دهد.

این عضو شورا تاکید کرد: توجه به دو گروه مادران و جوانان نیاز به مداخله سازمان‌ها دارد به طوری که در برخی مراکز که شهرداری انجام تکلیف می‌کند نیازمند مجوز بهزیستی است.

وی با اشاره به نیاز به مشارکت جمعی برای ساماندهی کارتن خوابها خاطر نشان کرد: فرد معتاد به عنوان سیستم و خانواده دیده می‌شود که مددکار اجتماعی باید برای تشویق به زندگی وی را یاری دهد و نیروهای تخصصی آموزش دیده با نگاه توانمند سازی به معتادین کمک کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، سلامت ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار