بیست و یکمین نشست مدیران روابط عمومی شهرداری کلان شهرهای کشور از فردا چهارشنبه به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،آرش ظفری معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری پایتخت با اعلام این خبر گفت: این نشست سالی دوبار به میزبانی شهرهای مختلف برگزار می شود. نشست تهران نیز با حضور بیش از 200نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی کلان شهرهای کشور و در 3 کارگاه برگزار خواهد شد.

آرش ظفری با بیان اینکه در این کارگاه ها نشست های مشترکی همراه با آموزش نیز برگزار می شود، افزود: در کارگاه نخست "استراتژی های ارتباطی و نحوه ارتباط و تعامل با شهروندان " تحلیل و بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: "استراتژی رسانه ای " موضوع کارگاه دوم در این نشست است و در این کارگاه نحوه ارتباط و تبادل نظر با رسانه ها مطرح می شود.

ظفری با اشاره به اینکه شهرداری های کشور نزدیک به 300ماموریت مختلف در سطح شهرهای خود دارند، تاکید کرد: شهرداری ها همیشه در حال پاسخگویی هستند و ما معتقدیم باید این پاسخگویی به موقع و کامل باشد.

وی افزود: با توجه به مشکلات متفاوت درمسایل فرهنگی، حمل و نقل و خدمات شهری در بسیاری از کلان شهرها باید بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل رسانه ها برای حل آنها کمک بگیریم تا بتوانیم اطلاع رسانی به موقعی داشته باشیم.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در ادامه به کارگاه سوم این نشست پرداخت و گفت: "آشنایی با محیط بین الملل "، "نحوه حضور روابط عمومی کلان شهرها و شهرهای مختلف در محیط های بین المللی" و "چگونگی برگزاری مسایل تشریفاتی" از موضوعاتی است که در این کارگاه بررسی خواهد شد.

ظفری افزود: معتقدیم در این خصوص آگاهی سازی کامل باید صورت بگیرد تا شهرداری های کشور با آگاهی کامل بتوانند در مجامع بین المللی حضور پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه بیست و یکمین نشست مدیران روابط عمومی کلان شهرهای کشور دو دستور جلسه مهم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بررسی ارتقا سطح روابط عمومی ها به مرکز ارتباطات و امور بین الملل و تشریح شبکه گسترده ارتباطی شهروندی در نشست فردا مطرح شده و در این خصوص تبادل نظر خواهد شد.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خاطر نشان کرد: بخشی از این نشست نیز به بررسی مشکلات روابط عمومی ها در کلان شهرها اختصاص خواهد داشت. ما امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر به جمع بندی هایی درخصوص مشکلات مشترکمان برسیم و بتوانیم راهکارهایی را برای رفع آنها ارایه دهیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، کلانشهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار