عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: دولت باید برای همکاری بین همه دستگاه‌ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفاه و سازمان بهزیستی برای حل مشکل آسیب دیدگان اجتماعی اهتمام وزرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،غلامرضا انصاری عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان بهزیستی کشور و تبریک به مناسبت روز جهانی معلولین افزود: برای ساماندهی آسیب‌دیدگان نظام یکپارچه‌ای در کشور حاکم‌ نیست و تا زمان فقدان نگاه علمی این مشکل حل نخواهد شد، با توجه به شرایط جغرافیایی و اجتماعی سیاست‌های اجرایی برای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی بدون پیوست اقدامات انجام می‌شود و به تبع نابسامانی‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: اجرای سیاست های زیستی برای دچار آسیب شدگان اجتماعی باید انجام شود تا نشاط اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد همچنین تلاش برای همکاری بین همه دستگاه‌ها و وزارت رفاه برای بهبود این فعالیت‌ها را باید دولت اهتمام کند.

انصاری با اشاره به تاسیس و همکاری نهادها و خیریه‌ها در بخش آسیب‌های موجود خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی باید توانمند سازی و بازگشت مجدد به زندگی را به آسیب‌دیدگان اجتماعی اهدا کند که این مهم با همکاری سازمان بهزیستی ومدیریت شهری ایجاد می‌شود تا از حداقل ظرفیت، حداکثر بهره را بتوان برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، رفاه ، همکاری ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار