در این پروژه حدود 1/2 میلیون چراغ ال‌ئی‌دی (LED) با استفاده از حدود ۱۲۰ کیلومتر سیم به‌هم پیوند داده شده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران یک وکیل استرالیایی به نام "دیوید ریچاردز" در کانبرا -پایتخت استرالیا- رکوردی تازه و رسمی در چراغانی کریسمس به ثبت رساند.

 

بر پایه این گزارش، مسئولان مؤسسه بین المللی "گینس" که رکوردهای جهانی را ثبت می‌کنند، اعلام کرده اند که در این پروژه حدود 1/2 میلیون چراغ ال‌ئی‌دی (LED) با استفاده از حدود ۱۲۰ کیلومتر سیم به‌هم پیوند داده شده و مرکز پایتخت استرالیا را نورانی کرده‌اند. (تصاویر پایین)

 

 





 

 

اما بر پایه گزارش تکمیلی جام نیوز به نقل از پایگاه «PureReligion»، کشیش "جیمز هاروی" ساکن سیدنی، با انتقاد از این رکوردشکنی، آن را حرکتی «بی‎معنی» و «پوچ» توصیف کرد که هیچ کمکی به رشد معنویت در جامعه نمی‌کند.

 

وی خطاب به ترتیب دهندگان چراغانی کانبرا -که به بهانه بزرگداشت کریسمس صورت گرفته است- اظهار داشت: «شما مسیح را نفهمیده اید. اگر ذره ای به تعالیم قدسی او ایمان داشتید، به جای صرف این هزینه گزاف، به داد گرسنگانی می رسیدید که افزایش روزبروز تعداد آنان چهره شهرهای ما را زشت کرده است. لازم نیست ایمان خود را در چلچراغ های نورافشان نمایش بدهید. مردم وقتی صداقت شما را باور می کنند که بر شام تاریک فقرا نوری هرچند اندک بتابانید. خداوندا! استرالیا را از شر ثروتمندان فاسد نجات بده و مردم ما را از بند افراط، نادانی و فقر رها کن...»

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار