دکتر "مایلز برادبری" پزشک انگلیسی به آزار جنسی ۱۸ کودک اعتراف کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی، یک پزشک که چندین کودک مبتلا به سرطان را آزار جنسی داده بود، به تحمل ۲۲ سال زندان محکوم شده است. مایلز برادبری ۴۱ ساله اهل هرینگزویل در غرب انگلستان در فاصله سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ به آزار جنسی ۱۸ کودک در بیمارستان ادنبروک در کمبریج اعتراف کرده است.


برادبری به ارتکاب ۲۵ مورد رفتار مجرمانه از جمله آزار جنسی، چشم چرانی و در اختیار داشتن بیش از ۱۶ هزار تصویر مستهجن اعتراف کرده است.

قاضی به مایلز برادبری گفته جرایمش فاحش است و "بی شرمانه اعتمادی را که به او وجود داشته نقض کرده است".

قاضی گرت هاکسورت در دادگاه کمبریج خطاب به این پزشک گفته است "در همه سال‌هایی که بر کرسی قضاوت نشسته‌ام هرگز به جرم جنسی برنخورده‌ام که چنین سزاوار مجازات باشد.

مایلز برادبری متخصص سرطان خون، یک سال پیش، در ماه دسامبر ۲۰۱۳ بازداشت شد.

قاضی خطاب به او گفته است که "بدون شک آزار روانی زیادی متوجه قربانیانش کرده و این خطر وجود دارد که در آینده نیز دست به چنین جرایمی بزند."

برادبری همچنین از یک قلم جاسوسی با قابلیت عکس‌برداری مخفی از قربانیانش استفاده می‌کرده است. در دادگاه گفته شد که در این قلم ۱۷۰ هزار و ۴۲۵ عکس از "پسران نیمه‌برهنه" بوده است که براساس مدارک دادگاه هیچ کدام در "وضعیت نامطلوبی" نبوده اند.

او تصاویر این قربانیان را که بعضی مبتلا به هموفیلی، سرطان خون و دیگر بیماری‌های خطرناک بوده‌اند در بیمارستان ادنبروک جمع‌آوری کرده است.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار