استان زنجان به مدت دو روز میزبان رایزنان منتخب بازرگانی ، صنعتی و معدنی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ،معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان این مطلب گفت: هیاتی به سرپرستی مدیر کل دفتر امور نمایندگی های سازمان توسعه و تجارت ایران به همراه رایزنان منتخب بازرگانی ،‌صنعتی و معدنی از روز دوشنبه 10 آذر ماه به مدت دو روز در استان زنجان حضور یافتند.

مسیبی افزود: از جمله اهداف سفر این رایزنان به استان زنجان، آشنایی با پتانسیل ها و توانمندی های استان زنجان و دیدار با مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان و انتقال این توانمندی ها به کشورهای مقصد می باشد.

وی تعداد اعضای هیات اعزامی به استان را 14نفر عنوان و اضافه کرد : این رایزنان پس از اتمام سفر به کشورهای تونس ، لبنان ، ترکمنستان ، برزیل ، افغانستان و روسیه اعزام خواهند شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با اشاره به برنامه بازدید رایزنان در استان یادآور شد: این هیات ابتدا درشرکت پارس حیات که با حضور سرمایه گذار خارجی در استان احداث گردیده حضور یافته و از خط تولید انواع محصولات این شرکت بازدید و با مشکلات و موانع صادراتی این شرکت آشنا شدند.

مسیبی به بازدید هیات مذکور از گروه صنعتی نیکو اشاره کرد و افزود: این هیات ضمن بازدید از کارخانجات گروه صنعتی نیکو ، نشستی با مدیران این مجموعه داشته و در جریان وضعیت فعلی فعالیت این شرکت و سیستم های برگشت پول و نیز مشکلات عرضه مواد اولیه به سایر کشورها قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: امروز رایزنان منتخب بازرگانی ،‌صنعتی و معدنی پس از نشستی با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ، اتاق تعاون ، خانه صنعت ، معدن وتجارت و اتحادیه صادرکنندگان ، از شرکت های خالص سازان ، ریخته گری پیوسته سهند و آرین توتون بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: معدن ، صنعت ، زنجان ، میزبان ، بازرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.