رئیس پلیس راه کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.


سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا هم اکنون درکلیه جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس در اکثر محورهای استانهایآذربایجان شرقی،کردستان ، زنجان و استان اردبیل محور اسالم - خلخال و گردنه حیران و استان البرز ارتفاعات محور کرج-چالوس بارش برف گزارش شده و در استان‌های کرمانشاه،‌مازندران و گیلان در اکثر محورها و در شرق تهران محور دماوند، فیروزکوه،  در استان البرز محور کرج- قزوین، بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

این مقام مسئول پلیس در خاتمه به انسداد سه محور اشاره کرد و اظهار داشت: محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی کافی،‌محور پونل به خلخال به علت بارش برف و کولاک و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات عمرانی و تبدیل محور به آزاد راه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*بارش برف در 6 و بارش باران در 3 استان كشور

سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راه کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بر  اساس آخرین گزارش در آزادراه كرج - تهران و قزوين - كرج ترافيك نيمه سنگين جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس در استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل اکثر محورها گیلان  محور اسالم به خلخال و گردنه حیران آذربایجان غربی محورهای تکاب به شاهین دژ , سردشت پیرانشهر , ارومیه خوی و ارومیه سلماس کردستان محور بانه به سقز بارش برف و در استان گیلان اکثر محورها مازندران محور رامسر کردستان محور مریوان به سنندج بارش باران گزارش و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام  گزارش شده است.
 
سرهنگ اسفندی خاطر نشان کرد:  محور شمشک به دیزین  به علت عدم ایمنی کافی، محور پونل –خلخال به علت بارش برف و کولاک و  و محور قم به گرمسار در استانهای قم و سمنان تا اطلاع ثانوی جهت ادامه و تکمیل عملیات اجرایی راهسازی و تبدیل محور مذکور به آزاد راه مسدود است؛ که در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه سبک از آزاد راه قم- تهران و در ادامه مسیر منتهی به پاکدشت- گرمسار و تردد وسایل نقلیه سنگین از محور قدیم قم – تهران انجام خواهد گرفت.


انتهاي پيام/
برچسب ها: ترافیک ، بارش ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار