پایان يازدهمين نمايشگاه بين المللي متالوژی(فولاد و صنایع معدنی)

یازدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد، معدن وصنايع معدني، فلزات غيرآهني،ريخته گري و كوره هاي صنعتي، آهنگري، ماشين كاري و قالب سازي ( ايران متافو)، پس از چهار روز برگزاری وو استقبال چشمگیر مخاطبان ، عصر امروز بکار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از يازدهمين نمايشگاه بين المللي متالوژی(فولاد صنایع معدنی): در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه دو هیئت تجاری از تایوان و ارمنستان از این نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری شدند. 

این نمایشگاه از سوی مقامات دولتی از جمله وزیر صنعت معدن و تجارت ، معاونان این وزارتخانه ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی از اعضای اتاق های بازرگانی و همچنین صنعتگران و دانشگاهیان مورد استقبال قرار گرفت و از آن بازدید کردند.

 در این نمایشگاه حدود400 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 17کشورآلمان، ايتاليا، بلژيك، سوئد، تركيه، اسپانيا، چين، فرانسه، انگليس، اسلواني، هند، امارات متحده عربي، چك، ايران،استراليا،هلند و بلغارستان جدیدترین صنایع ، تجهیزات، دستاوردها و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده بودند .

يازدهمين نمايشگاه بين المللي متالوژی(فولاد صنایع معدنی) امسال با استقابل چشمگیر کشورهای خارجی مواجه شده بود بطوری که در این نمایشگاه حدود 250 شرکت داخلی و 140 شرکت خارجی حضور و مشارکت داشتند.

این نمایشگاه در مجموع 77 درصد نسبت به سال گذشته رشد یافته بود همچنین حضور کشورهای خارجی هم نسبت به دوره قبل 35درصد افزایش نشان می داد.

تست هاي غير مخرب جريان گردابي و بتن هاي نسوز در صنايع مادر، دو نوآوری تولیدی است که در یازدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد، معدن وصنايع معدني، فلزات غيرآهني،ريخته گري و كوره هاي صنعتي، آهنگري، ماشين كاري و قالب سازي ( ايران متافو) ارائه شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار