سخنگوی دستگاه قضا گفت: پرونده اتهام امنیتی غنچه قوامی که برای آن قرار منع تعقیب صادر شده بود با اعتراض دادستانی دوباره به جریان افتاده و هنوز کیفر خواست نهایی صادر نشده است.

به گزارش خبرنگارحقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده غنچه قوامی بیان داشت: غنچه قوامی دو اتهام تبلیغ علیه نظام و اخلال امنیتی را در پرونده خود داشت.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: پرونده اتهام امنیتی غنچه قوامی که برای آن قرار منع تعقیب صادر شده بود با اعتراض دادستانی دوباره به جریان افتاده است و هنوز کیفر خواست نهایی صادر نشده است.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر نظارت قوه قضاییه در موضوع پارازیت‌ها با توجه به اظهارات وزیر ارتباطات در خصوص زیان عمومی این پارازیت‌ها گفت: این یک امر تخصصی است اما با توجه به اطلاعاتی که من دارم اگر میزان ارسال این پارازیت‌ها از حد مشخصی فراتر برود برای سلامت عمومی مضر است و در حال حاضر بحث اصلی بر روی میزان این پارازیت‌ها  است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه ای ادامه داد: اگر چنان چه زمانی از لحاظ کارشناسی مشخص شود که ارسال این پارازیت ها فراتر از حد مجاز است قطعا قوه قضاییه ورود پیدا می‌کند اما تا الآن ارسال بیش از حد پارازیت‌ها که مضر به سلامت عمومی باشد ثابت نشده است.

سخنگوی دستگاه قضا در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص تدابیر قوه قضاییه برای جلوگیری از سوء استفاده سوداگران در نوسانات نرخ ارز گفت: قوه قضاییه با سایر دستگاه‌ها برای پیشگیری از سوء استفاده سوداگران ارزی جلسات و اقدامات مشترکی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار