جعفری گفت: طبق اعلام وزیر بهداشت از این پس اصلاح نظام پرداخت حقوق پرستاران براساس عملکرد محاسبه می‌گردد.

سید یعقوب جعفری رئیس شورای عالی نظام پرستاری، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بر طبق اعلام وزیر بهداشت، اصلاح نظام پرداخت کادر پرستاری براساس عملکرد یا به صورت کارمزدی انجام می‌گیرد، که به ازای ارائه فعالیت و عملکرد بیشتر پرستاران، دریافتی بیشتر خواهد بود.

جعفری در ادامه گفت: این دریافتی‌ها، جدای از حقوق ثابتی است که کادر پرستاری دریافت می‌کند و لازم به ذکر است که از تاریخ 93/08/01 این افزایش عملکردها و کارمزدها، محاسبه و اجرایی می گردد و به پرستاران پرداخت خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرستارانی که از این تاریخ عملکرد بیشتری داشته‌اند، قطعا دریافتی بیشتر نسبت به گذشته را شاهد خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۲۰:۰۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۳
با سلام میخواستم بگم الان کارگر افغانی تو ایران هم اضافه کاریش زیر ۶هزارتومن تو ایران نیست اونوقت قشر پرستار ساعتس۳۸۰۰تومن اضافه کار میگیره اونم با اون سختی کار که برای خودش و خانوادش بوجود میاره واقعا جای تاسف داره برای رییس نظام پرستاری که هیچ کاری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۱۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
چطور می خواهید در پرداخت ها عدالت را رعایت کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرسل
۱۸:۵۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
شرم باد بر اینهمه بی عدالتی و عوامفریبی
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا رسولی
۱۸:۴۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
این خجالت اوره ..من برای رییس نظام پرستاری متاسفم و برای خودم متاسفم که قراره چنین کسی از حقوق من دفاع کنه...این یعنی توهین.من پانزده ساله که در سیستم درمان کشور به عنوان پرستار کار میکنم در این پانزده سال در شیفت های فشرده ی کاری و با اضافه کاری های اجباری و فشار بالای ناشی از حجم زیاد کار مبتلا به انواع بیماری ها ی ستون فقرات و... شدم .الان باید بیان و تازه بگن که اگه خوب کار کنی پول بیشتر میگیری ..واقعا چه کسی میخواد تعیین کنه که من خوب کار میکنم؟؟؟ این یعنی توهین به جامعه پرستاری.
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۱۸:۰۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
کارمزدمون با افزایش عملکرد بالا میره؟ دیگه اگه انتظار داشته باشید پرستارا خودشونو بکشند!!! سهم عمده ای از درامد بیمارستان بخاطر کار پرستاراست ولی انگار میخوان صدقه بدن!!!ما از این کارمزدها قبلا هم دیدیم: پزشک صد میلیون پرستار صد تومن البته اگه بچه خوبی باشه.
آخرین اخبار