مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: طرح انتقال نمایشگاه داران خیابان17شهریور ارتباطی به طرح پیاده راه سازی ندارد/ 80درصد نمایشگاه داران فاقد جواز بودند ، پایانه ویژه معلولان امسال گسترش می یابد/خدمات رسانی 24ساعته به 1950مشترک در تهران ، حال و روز جنگل ابر، ابری است و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

لایحه هوای پاک همچنان در دستان نمایندگان مجلس تاب میخورد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/10/2782174_334.jpg

 در حالیکه وضعیت هوای پایتخت از مرز بحران گذشته و لایحه هوای پاک شهریور ماه امسال از سوی معصومه ابتکار به مجلس ارایه شده اما هنوز تصویب آن از سوی نمایندگان مجلس جدی پیگیری نمی‌شود .

حال و روز جنگل ابر، ابری است

در خواست 151 نماینده مجلس از دکتر روحانی برای تسریع در ساخت جنگل ابر در حالی مطرح شده که کارشناسان معتقدند احداث این جاده به جنگل زیبای ابر و اکوسیستم منطقه آسیب جدی می‌رساند.

پیشرفت 80 درصدی ساخت مدرسه شین‌آباد / درخواست نام‌گذاری سالروز حادثه شین‌آباد به روز استاندار سازی مدارس

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت مدرسه شین‌آباد خبر داد.

زائران اربعین خبرنگاران افتخاری پايگاه حج‌ می‌شوند
 از زائران اربعین حسینی خواسته شده اخبار مربوط به پياده روی اربعين حسينی خاطرات و اتفاقات مهم، تصاوير ويژه از زيارات و غيره را برای انتشار در پايگاه اطلاع رساني بعثه‌ مقام معظم رهبري ارسال کنند.

طرح انتقال نمایشگاه داران خیابان17شهریور ارتباطی به طرح پیاده راه سازی ندارد/ 80درصد نمایشگاه داران فاقد جواز بودند
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: 80درصد مغازه های فروش اتومبیل فاقد جواز بودند. به طوری که جواز موبایل فروشی، ساعت فروشی، فرش فروشی و ... داشتند اما نمایشگاه اتومبیل داشتند.

حرکت کارناوال ربان قرمز از راه آهن تا تجریش
 معاون ارتقا سلامت شهرداری تهران از حرکت کارناوال ربان قرمز از میدان راه آهن تا میدان تجریش خبر داد.

پایانه ویژه معلولان امسال گسترش می یابد/خدمات رسانی 24ساعته به 1950مشترک در تهران مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به خدمات رسانی ون های ویژه معلولان به هزار و 950 معلول پایتخت گفت: امسال ون های ویژه معلولان به 100دستگاه افزایش می یابد.

کودک آزاری گوی سبقت را ربود / به کارگیری ناظر در مراکز اورژانس اجتماعی در آینده نزدیک مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور از به کارگیری ناظر در مراکز اورژانس اجتماعی به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی خبر داد.

برخورد احساسی NGO‌ها با تعطیلی سیرک‌ها / استاندارد‌ها در سیرک عقاب رعایت می شود؟ رئیس ساماندهی امور مناطق سازمان محیط زیست کشور گفت: تعطیلی تمام سیرک‌ها در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست و NGO‌ ها با این مسئله احساسی برخورد می کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار