فرمانده انتظامی شهرستان ابهراز دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی ابهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ؛فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: سارق حرفه ای اماکن خصوصی توسط ماموران واحد گشتی پلیس شهرستان ابهر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از وی هفت فقره سرقت اماکن خصوصی کشف شد.

کرد لو افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز و خانه باغ های اطراف شهر تیم ویژه ای از ماموران برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان تشکیل و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد :در همین راستا واحد های گشت محسوس و نا محسوس پلیس در سطح شهر فعال شده و به گشت زنی پرداختند و سرانجام ماموران یکی از واحد های گشتی حین گشت زنی های هدفمند خود فردی که اقدام به پرسه زنی در اطراف ساختمانی نیمه ساز می کرد را مشاهده و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه در بازرسی های اولیه از وسایل همراه متهم تعدادی ابزارآلات سرقت کشف شده است، اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته از سارق وی به هفت فقره سرقت اماکن نیمه کاره در سطح شهرستان ابهر اعتراف کرد.

کردلو گفت : متهم پس از شناسایی اماکن فاقد نگهبان وارد محل شده و با آرامش کامل اشیا مورد نظر را به سرقت می برده است.

وی با اشاره به دستگیری دو سارق داخل خودرو و ساختمان های نیمه کاره طی 24 ساعت گذشته خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، در راستای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.




انتهای پیام/ش

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، ابهر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.