امروز 10 آذر ماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد یک هزار و 37 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 774 میلیون و 624 هزار ریال در 30 هزار و 317 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در پایان معاملات امروز شاخص کل در حالی که در ابتدای معاملات 11 واحد رشد داشت با 68 واحد سقوط به ارتفاع 72 هزار و 120 واحد رسید.

بر این اساس در گروه بانکی‌ها، بانک ملت با روند منفی 1.11 واحدی و بانک صادرات ایران با روند منفی 0.24 واحدی به کار خود پایان دادند.

علاوه بر این در گروه خودرویی‌ها، پارس خودرو با روند منفی 2.96 واحدی و ایران خودرو با روند منفی 3.71  واحدی  به کارخود پایان دادند.

این در حالی است که سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان با کاهش 1.34 واحدی، صنایع آذرآب با کاهش 3.55 واحدی وسرمایه‌گذاری صنعت نفت با کاهش 3.71 واحدی به کار خود پایان دادند.

می‌توان گفت در گروه شاخص‌ها شاخص صنعت رشد 26 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال‌تر رشد 3 واحدی و شاخص بازار دوم رشد هزار و 33 واحدی را تجربه کردند. 

این در حالی است که شاخص آزاد شناور با کاهش 326 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ با کاهش 7 واحدی و شاخص بازار او ل با کاهش 229 واحدی به کار خود پایان دادند. 

گفتنی است در معاملات امروز تالار بورس بازگشايي نماد معاملاتي (رتاپ)، توقف نماد معاملاتي (كحافظ)، بازگشايي نمادهاي معاملاتي (سپاها)، (فلامي)، توقف نماد معاملاتي (وتوكا)، حراج مجدد نمادهاي معاملاتي (حفارس)، (ساربيل)، (غپينو)، (پارسيانح)، اطلاعيه در خصوص حق تقدم استفاده نشده (پرديسح)، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي فوكا صورت گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، معاملات ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار