نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت:اعطای مشوق‌های قانونی، تسهیلاتی و مالیاتی برای تقویت و تحقق اهداف در این بخش ضروری است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران سنندج ،سید محمد بیاتیان گفت: تلاش‌ در راستای جلوگیری از صادرات مواد خام معدنی در استان امری ضروری استوی افزود:افزایش تعرفه، علاوه بر پیشگیری از صادرات مواد خام معدنی موجب ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی هدف اصلی دولت در بهره‌برداری از معادن را ایجاد اشتغال ذکر کرد و افزود: این کار باید با ایجاد و احداث صنایع تبدیلی در محل و یا نزدیکترین مکان به معادن انجام شود.وی گفت: افزایش تعرفه‌های بیشتر بر روی صادرات یکی از کوتاه‌ترین راه‌های ممانعت از خروج سرمایه‌های معدنی به صورت خام است.

نماینده مردم بیجار، حسن آباد و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس قصد دارند تا با وضع تعرفه و قوانین سختگیرانه، معدن‌داران را به سمت تولید فرآورده‌های معدنی سوق دهند، گفت: این کار از جمله راهکارهای جلوگیری از صادرات سنگ آهن خام به شمار می‌رود.

بیاتیان گفت: تلاش همه این است تا با وضع قوانین و مقررات مناسب از خام‌فروشی جلوگیری شود چراکه خام‌فروشی معادن بسیار نگران‌کننده است.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: حمایت ، معدن ، مشوق ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.